top of page

Expertises

Ik assisteer organisaties bij verschillende commerciële vraagstukken. Mijn achtergrond ligt in Hospitality, Leisure, Online ticketing, OTA's en Business Travel.

Hieronder een greep uit mijn expertise gebieden. 

8666588-128.png
Sales / New Business

Het identificeren van potentiële klanten (prospects) door middel van onderzoek, netwerken en marketinginitiatieven. Ik maak graag gebruik van verschillende kanalen, zoals sociale media, evenementen en branchebijeenkomsten om leads te genereren en op te volgen.

 

Happy Hunter! 

Gewend om te werken met doelstellingen op gebied van omzet cijfers voor new business. 

8666755-128 (2).png
Account Management /
Customer Success Management

Ik begrijp het belang van het opbouwen van langetermijnrelaties.

 

Het gaat niet alleen om de initiële verkoop, maar ook om het creëren van een duurzame relatie waarbij de klant tevreden is en de relatie intensiveert.

 

Dedicated Farmer!

 

Gewend om te werken met doelstellingen omtrent upsell en cross sell. 

 

8666615-128 (1).png
CRM implementatie

Ik optimaliseer graag klantgerichte processen. Op basis van een behoeften analyse geef ik advies over CRM-software die past bij de bedrijfsdoelen. Een belangrijk aspect van CRM-implementatie is ervoor zorgen dat medewerkers de nieuwe software effectief kunnen gebruiken. 

Effective Administrator!

Een goed gebruikt CRM systeem is van onschatbare waarde bij het verbeteren van klantrelaties en bedrijfsresultaten.

9042701-128.png
Business Consulting

Ik ondersteun organisaties bij het identificeren, begrijpen en aanpakken van verschillende commerciële uitdagingen om zo de algehele prestaties op dat vlak te verbeteren.

Trusted Advisor!

Ik adviseer en begeleid organisaties  om hun prestaties te verbeteren, efficiëntie te verhogen en strategische doelen te bereiken.

2125342-128.png
Trainingen & Coaching

Ik leg mij graag toe op het ontwikkelen en verfijnen van de vaardigheden, en kennis van verkoopteams, waardoor ze beter kunnen presteren en bijdragen aan het succes van de organisatie.

Caring Sharer!

Ik richt mij daarbij vooral op het verbeteren van verkoopprestaties en het bevorderen van effectieve communicatie met potentiële klanten.

Linkedin en beurstrainingen mogen hierbij wat mij betreft niet ontbreken.

loader,gif
8666693-128.png
Mystery Visits

Ik evalueer verschillende aspecten van de dienstverlening,  met als doel het verbeteren van de klanttevredenheid en het handhaven van service / kwaliteitsnormen.

Sherlock!

Ik bezoek graag service gerichte ondernemingen waarbij ik de klantervaring op diverse aspecten beoordeel, deze evalueer en een advies uitbreng voor optimalisatie.  

bottom of page